1

1

21 Nisan 2014 Pazartesi

HAYATTAN BİR ALINTI

  Aslında neden yaşanıyor bunca dert;hüzün,üzüntü bilemiyorum.Yani gerçekten yaşamam mı gerekiyor?Yoksa gerçekten deneniyor muyum diye düşünüyorum.Her şey sadece karar vermek kadar kolay değil mi?Neden üzülüyoruz ki?O kadar yorgun ,o kadar mutsuzum ki sanki bugün hiç olmamış gibi.Bugüne uyanan ben değilmişim gibi.Belkide uyanmak istemedim.Kaçmak istedim sorunlarımdan.Hayatın zorluklarından. Her şey sanki bana karşıydı.Aldığım nefese kadar her şey karşımdaydı.Şöyle bir doğruldum yerimde mecbur muyum başkalarının seçimlerini yaşamaya dedim kendime.Bu benim seçimim değildi.Bu yol benim yolum değildi.Peki öyleyse neydi benim yolum?Neydi benim seçimim?Madem seçimim bu değildi bu adamla ne işim vardı dedim.Seviyor muydum onu?Bunun cevabı evetti.İşte dedim işte tamda bu yüzden bu yoldasın.Peki ya o?O da benim kadar üzgün müydü?Yada aslında hiçte umurunda değil miydi?Ben boşuna mı uğraşmaktayım yoksa?

  Hayat öyle bir karmaşa ki önemli olan bu karmaşanın neresinde durduğunmuş.Baktım ben bu karmaşanın tam ortasındayım.Sonra döndüm çocuklarıma baktım işte o zaman neden burada olduğumu anladım.Sonuçta Allah bana dünyalar güzeli iki çocuk vermişti.Evet biliyorum herkesin sorunları vardı;herkesin sıkıntıya düştüğü anlar vardı mutlaka.Biliyorum bu adam da seviyordu beni.Bu bir sınavdı.Sabır sınavıydı bu.Ben sabretmesine sabredecektim de bunu tek başıma yapamazdım.Yanımda mıydı acaba?diye geçirdim içimden.Sonuçta bu yaşadıklarım birazda onun yüzündendi.Benden daha gayretli olması gerekir diye düşündüm.Peki gayreti var mıydı?Ben göremedim.Öyleyse bu hayatı neden paylaşıyorduk ki?İyi günde,kötü günde dedik ama o neredeydi?Her şeye sebep olan o adam neredeydi?Yoksa bir şeyleri düzeltmeye mi çalışıyordu?Haksızlık mı ediyorum acaba dedim.Belkide ediyordum.Kolay değildi evet her şey hemde hiç kolay değildi.Ama mücadele etmeliydim,onunla birlikte.Sonra eğer her şey bu kadar kolay olsaydı hiç bir şeyin kıymeti bilinmezdi.Bir düşünün neden hep zor olan cazip geliyor mesela.Öyleyse ben zor olanı seçiyorum.PEKİ YA SEN?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KREPLİ SEBZELİ BÖREK

MALZEMELER 1 su bardağı süt 1 yumurta 1 çay kaşığı ucu ile tuz un İç harcı için 1 adet orta boy patates Bezelye Havuç ...