1

1

29 Nisan 2014 Salı

MEYVE KONSERVELERİ

Hepimiz anne ve baba olarak artık mevsiminin dışında meyve ve sebze yedirmek istemiyoruz.Peki sizinde çocuklarınız benim kızım gibi kışın ortasında şeftali istiyor mu?İşte bunun için mevsiminde yapılan meyve konserveleri size süper bir yardımcı olacak.




Bunlar erik konserveleri.Meyveleri iyice yıkayın sapını filan temizleyin şeftali yapacaksanız kabuklarını soyup isterseniz küçük küçük kesin isterseniz dilim dilim yapın.Meyveleri kavanozlara doldurun.Üzerine biraz şekerli su hazırlayıp üstlerine çıkacak şekilde doldurun.Ağızlarını sıkıca kapatın.Ben bulaşık makinesinde yapıyorum.En yüksek sıcaklığa ayarlıyorum bir kerede hem daha çok konserve yapıyorum hem de enerjiden tasarruf ediyorum.İstediğiniz meyvelerle yapabilirsiniz.Kayısı,üzüm,şeftali,erik,armut,elma vb. meyvelerle dilediğiniz kadar yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KREPLİ SEBZELİ BÖREK

MALZEMELER 1 su bardağı süt 1 yumurta 1 çay kaşığı ucu ile tuz un İç harcı için 1 adet orta boy patates Bezelye Havuç ...