1

1

21 Nisan 2014 Pazartesi

SUBLİMİNAL MESAJLARA DİKKAT!

            Sevgili arkadaşlar blogumu yeni açtım ve ilk yazımı geleceğimiz olan çocuklarımız ve televizyonun etkileriyle ilgili yazmak istedim.Hepimiz birer anneyiz veya anne olma yolundayız.İşte bu nedenle bu konuyu sizinde önemseyeceğinizi umuyorum.Hepimizin bildiği gibi çocuklarımız televizyon başında oldukça fazla zaman geçiriyorlar.Aslında bir yerde bu bizim işimize de gelmiyor dersek yalan olur.Çünkü onlar televizyon izlerken oyalanıyorlar böylece bizde diğer işlerle ilgilenebiliyoruz.Fakat aslında o kadar yanlış yapıyoruz ki.Bırakın dursun ev işleri bir tarafta; bizim yetiştirmemiz gereken yeni nesiller var.Haydi hanımlar iş başına.Şimdi televizyonlar kapanıyor çocuklarla ilgilenmeye.Neden mi?

          Çünkü televizyon verdiği mesajlarla çocuklarımızı yönlendiriyor.Bunu nasıl mı yapıyor?Subliminal mesaj denilen bilinçaltına gönderdiği mesajlarla yapıyor.Ve işin en trajik yanı bunu ya cinsel içerikli yada şiddet içerikli mesajlarla yapıyorlar.Sonuçta gelenek ve göreneklerini unutmuş;sinirlerine hakim olamayan bir nesil yetişiyor.Hepiniz bir düşünün kendi ergenlik dönemlerinizi.Hangimiz bu kadar asi,bu kadar rahattık.Aslında çocuklarında bir suçu yok.Bu tamamen biz ve televizyondan kaynaklanıyor.Özellikle çizgi filmlerde bu mesajlar çok fazla.Bunun yanı sıra bazı gruplarında propagandası yapılıyor.Zaten bu konuyu biraz araştırırsanız sizde her şeyi çok daha iyi anlayacaksınız.Çizgi filmlerdeki cinsel objeleri ve bunların nasıl saklandığını gördüğünüzde hayretler içinde kalacaksınız. Subliminal mesaj olayı maalesef farkedemediğimiz bir olay ve takibi çok iyi bir donanım istiyor.Bizde bunu göremediğimiz için savaşacak herhangi bir şey bulamıyoruz.Bunu kullanan belli başlı büyük firmalar mevcut.Mesela; Disney'in bütün ürünleri.Bunların içinde Mickey mouse'dan tutunda aklınıza gelebilecek bütün Disney yapımlarında var.Yani ülkemizde yayın yapan Disney Channel da bunlardan biri.Ben evde bütün hepsini sildim sadece ilk aşama olarak TRT çocuk kaldı.Onda da sadece şimdilik yerli yapımları izlettiriyorum. Tabi kendimde izlemiyorum dizileri.Kendimce oturdum ve hangisinin benim için daha önemli olduğunu düşündüm;kararımı kızım ve oğlumdan yana kullandım.Kızımla birlikte pastalar yapıyoruz;resimler yapıyoruz;el işi aktiviteleri alıyorum onlarla zaman geçiriyoruz.Televizyon konusundaki kısıtlamanın sebebini de üstü kapalı izah ettikten sonra kızım anne bana televizyon izletme demeye başladı.Bu çok mutluluk verici.Tabi biraz yorucu oluyor. Eee nede olsa en önemli bakıcımız artık yok.Bütün bu entrikaların içinde eğer sizde çocuklarınızı önemsiyorsanız lütfen televizyonda seçici olmaya ve mümkün olduğunca buna bir sınırlama getirmeye gayret edin.

            Bizim zamanımızda diye başlayan sözlere hep kızardım ama aslında o kadar haklı yanları varmış ki.Biz arkadaşlarımızla dışarıda geçirdik çocukluğumuzu ama ya onlar.Ya evde ya gezme adı altında alışverişte çocuklarımız.Unutmayın ki hiçbirimiz çocuklarımızı sokakta bulmadık ve bu zamanlara kolay etirmedik.O yüzden hanımlar önce iş bize düşüyor onlara gelenek ve göreneklerimizi ve diğer olguları çok iyi öğretmeli ve onlara zaman ayırmalıyız;ayırmak zorundayız.
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KREPLİ SEBZELİ BÖREK

MALZEMELER 1 su bardağı süt 1 yumurta 1 çay kaşığı ucu ile tuz un İç harcı için 1 adet orta boy patates Bezelye Havuç ...