1

1

7 Mayıs 2014 Çarşamba

RUHUMUN ÖZELİ ANNEME

Her ne kadar anne olsak ta bazen hala annelerimize ihtiyaç duyuyoruz.Annem yanımda olsaydı böyle olmazdı demekten kendimizi alamıyoruz.Aslında kıymetlerini yanımızda olmadıklarında anlıyoruz.Hele bizim için yaptıkları fedakarlıkları anne olunca çok daha iyi anlıyoruz. Offf ne kadarda zormuş diyoruz ama bir zamanlar kendimizin de birilerini zorladığını unutuyoruz.Hayatımızdaki karşılıksız seven;bizi düşünen yegane insanlardır diyebiliriz.Bazen annem olmasaydı nasıl olurdu diye düşünüyorum da hemen düşünmek dahi istemediğimi fark ediyorum. Yaşınız kaç olursa olsun vazgeçemiyorsunuz.Kocaman bir kadın iki çocuk annesi bir evlat olarak onsuz bir hayat benim için hala çok zor.Peki bu nasıl bir işleyiş ?Bu nasıl bir düzen?İşte bu amansız sevgi çok farklı bir durum.Farklı bir duygu.Bazen ben onu bu kadar seviyorum da sevgim bana çok büyük geliyor.Ya onun bana sevgisi.Bir düşünsenize bizimki bu kadar büyükse onun ki ne kadar.Bizimkinden çok daha büyük bir sevgi onun ki.O kadar saf o kadar içten bir sevgi ki bu dünyada bir benzeri bir emsali yok.O bitmek tükenmek bilmeyen sabrı,bitmek bilmeyen şefkati.Bunun altında bana,bizlere duydukları sevgi yatmıyor mu?Kızsalar bile biliriz ki bizden daha çok canları acımıştır,daha çok üzülmüşlerdir.Canım sıkıldı mı arıyorum konuşuyorum o bile bana yetiyor bazen.Ama bazen başımı dizine koyup ağlamak istiyorum.Hiç utanmadan hiç çekinmeden,hiç sonunu düşünmeden.Çünkü biliyorum ki o beni korur,sırrımı saklar,beni savunur ve en önemlisi beni anlar,beni dinler.Bir düşünün etrafınıza bir bakın şöyle.Kaç kişi sayabilirsiniz çevrenizde sizi sadece siz olduğunuz için seven,size değer veren ve her şeyden önemlisi sizin çıkarlarınızı kendi çıkarlarından daha ileri gören.Bilemiyorum ama ben göremiyorum.Tabiki dostlarımız var hepimizin kimi kalan kimi de hayatımızdan gelip geçen.Ama annelerimiz onlar her zaman hayatımızda ve kalpleri hep bizimle.Biz onların hiç büyümeyen küçük prens ve küçük prensesleriyiz.Onların tosuncukları ve melekleriyiz.Şimdi hakkını asla ödeyemeyeceğimi bildiğim canım annem seni çok seviyor ve her an seni yaşıyorum.Sana değil bir gün her gün bağışlansa bile az.Benim için çok özel ve çok değerlisin.Seni kocaman öpüyorum...
                                                                                            KOCAMAN KIZIN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KREPLİ SEBZELİ BÖREK

MALZEMELER 1 su bardağı süt 1 yumurta 1 çay kaşığı ucu ile tuz un İç harcı için 1 adet orta boy patates Bezelye Havuç ...